Re: Bezpečnost práce na brusce

Středa Leden 16 21:14:15 CET 2008

Dobry vecer,
je to tak, ja jsem se to ve skole ucil stejne, obrobek pouze v ruce
(zadne rukavice) stejne tak by mela byt sprave upravena bluza monterek
a pozor na dlohe vlasy. Tusim ze je to i v nejakych pokynech pro
bezpecnost prace ale netusim jak se nazyvaji. Snad bude nekde odkaz v
Prirucce elektrotechnika v sekci o bezpecnosti, ted ji zrovna nemam po
ruce takze to nevim jiste.