Krabicky na SMD soucastky

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 16 20:20:34 CET 2008

No jo, ale co když člověk bastlí i analog nebo spínané zdroje či podobné
různorodé pokusy, čím "různorodější", tím lepší :-)?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Jan Waclawek
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 16, 2008 8:00 PM
  Subject: Re: Krabicky na SMD soucastky

  Mali sme tie odpory v pasikoch v klasickych priesvitnych krabickach v
takom tom plechovom smaltovanom rame. Spolu s klasickymi vyvodovymi
suciastkami tej istej hodnoty v jednej krabicke. No problemo. Chce to len
pasiky nemotat ale nastrihat. Ak sa nejake suciastky aj vysypali, tak tam
proste v tej krabicke boli nasypane.

  Na prilezitostnu pracu sa to da v pohode zvladnut aj s tymi zakladacmi,
treba len trocha vole (je tam vokan na o, aby nedoslo k omylu :-) ),
organizacie prace (proste nebudem osadzovat zlava doprava ale najprv tam
nasekam vsetky desatkilovky a potom vsetky stonanovky, digitalny navrhar ine
suciastky aj tak nepotrebuje :-) ). Nikdy som neosadzoval ine ako prototypy,
plus prilezitostne bugfixy pripadne nejake opravy zhorenin co vznikli v
zapale boja. Teraz skor ide o ozivovacky a tam to s tymi zakladacmi je uplne
idealne.

  Na pravidelne osadzovanie samozrejme treba nieco ine (a niekoho ineho) a
nie krabicky (a inziniera ci nebodaj doktora)...

  wek