OT: male obehove cerpadlo

aze azehw@volny.cz
Středa Leden 16 17:53:06 CET 2008

Nesledoval jsem celou diskuzi, nevim k cemu to ma byt, ale cerpadlo z pracky
neumi nasavat, neni delane na velke tlaky (bezne obehovky snesou tusim az 10
baru, ale take nenasavaji) a neni urceno pro trvaly provoz. Nehlede na jeho
mizerne provedeni a velice spatnou ucinnost.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 16, 2008 5:41 PM
Subject: Re: OT: male obehove cerpadlo

Když jsem likvidoval pračku, vytáh jsem si z ní čerpadlo. Zprovoznit ho není
tak jednoduché.
- zarostlé zkamenělýma práškama - rozebrat a vyšťoutrat není problém :-)
- sestavit - to už problém je, ztvrdlé těsnění a všude drobečky z prášků.
- trochu teče, ale jde. ... teda teče na cívku a nezakryté fastony.
- nasávání je taky problém, čerpadlo musí být pod úrovní hladiny. Do vody
hodit nejde :-(
Výsledek, po půl dni práce a patlání silikonu je čerpadlo na vyhození.
Anděl