UV LED Osvitovka

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 16 11:04:14 CET 2008

Tak to jsem vyřešil. Místo chloridu používám kyselinu + kysličník. To nešpiní. Pokud Vám ukápne, důkazy zmizí samy od sebe. Zbyde díra :-)).

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Karel Musil
Sent: Wednesday, January 16, 2008 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: UV LED Osvitovka

Hm. Ja ale porat nechapu, proc ze se to vztekam. Kde se to vlastne vzalo.
To musim pouzivat tunu smajliku, aby vsichni bezpecne pochopili, ze nejsem
besnici byk v arene, kdyz argumentuji na inetovou diskuzi trochu neobratne?
Nevim proc chudaci studenti. Ja neucim. Mam dost jine prace. Btw studenti
jsou prasata a flakaci. Minulej tyden zasvinili cistej cerstve vypranej rucnik
u umyvadla kompletne chloridem. Premejslel jsem jak to resit. Co byste rikali
na neco takovyhohle?

Optiku myslim nepotrebuju. Dvere jsou asi 10metru ode me.

Karel