OT: Jednoducha ucetni otazecka

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 16 10:18:01 CET 2008

Kduž je řeč o Jednotném Správním Dokladu, nedaří se mi najít tento formulář
v pdf, nebyl by odkaz ke stažení? Nebudu spekulovat přoč se mi ho nedaří
najít, dávám do G i J "jednotný správní doklad formulář pdf" a nic.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Snail Instruments
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Wednesday, January 16, 2008 10:02 AM
  Subject: Re: OT: Jednoducha ucetni otazecka

  >potrebuju knizku z Amazonu. Vedu jen jednoduche ucetnictvi. Predpokladam,
ze
  >zaplatim kartou a zauctuju presne to, co uvidim na vypisu z banky.
  >Je to spravny predpoklad nebo se musi nejak saskovat s nejakymi
oficialnimi
  >kurzy men atd?

  Vystavit JSD, proclit, neplatce musi tez zaplatit DPH (do 300KC se
  odpousti clo, nevim, jestli se to vztahuje i na DPH). Zbytecne mnoho
  povyku kvuli nejake tisicovce.

  Jednodussi mozna bude, kdyz tu knizku nekdo jiny objedna jako
  soukroma osoba, a koupite si ji od nej. Soukroma osoba nebude muset
  vystavovat JSD, pokud bude v pruvodnich dokladech jasne uvedena cena
  zbozi a dopravy, prijde to vetsinou postou az domu s danovou
  slozenkou na clo+DPH.

  Dokladem pro ucetnictvi je pak uzavrena kupni smlouva + pokladni
  doklad. Nemusi jit o zadnou slohovou praci - kupujici, prodavajici,
  predmet prodeje, cena, datum, podpis. V tomto postupu se sice ztrati
  odpocet DPH, coz ale neplatci nebude vadit.

  J. Hanzal