UV LED Osvitovka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 16 08:04:02 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 15.1.2008 od Karel Musil:

> O to vic me fascinuji zvasty o tom jak se nekdo nechce patlat s
> nejakou emulzi a vzpominky na totalitni materialy.

No nekdo holt zvladne v pohode udelat i plosne spoje na deskach z GME
nebo z GESu, pripadne si tu emulzi nanest sam. Na tom snad neni nic
spatneho.

> Kdyz tento fotorezist je nanaseny za sucha lisovanim.

A za tepla. Rika se tomu laminovani.

> Celou dobu az do vystaveni vyvolavaci lazni je chranen cirou folii.
> Ta se pak po osviceni a pred laznemi jen sloupne.

> Ta je btw ultratenka. Je to neco jako takovy ten "krupavy" celofan.

Jakkoliv ultratenka folie bude znamenat, ze se tam svetlo dostane i
sikmo, je to logicke a nezmeni to ani sebevetsi krik. Tak to proste
je. Jaky vliv to bude mit na presnost a na neostrost hran, to zalezi
take na druhu svetla.

> Myslim, ze fotky mluvily samy za sebe.

Fotky nebyly natolik detailni, aby mluvily samy za sebe. Na to by bylo
potreba je poradne zvetsit a nejlepe prilozit meritko s rozlisenim
alespon desetin mm.

> S postupem, ktery si myslite, ze je horsi nez buh vi jake zazite
> technologie jsem dnes delal bez problemu cesty 0,25mm s perfektnim
> vysledkem.

Ja udelam s predlohou z inkoustovky a osvitkou bez vakua cesty 0,2 mm.
Nicmene netroufl bych si rici, ze s perfektnim vysledkem. Pod
mikroskopem to vypada uplne jinak nez profi deska osvicena pres film z
fotoplotteru. Totez nepajiva maska a servisni potisk.

> Tohle je klasicka vlaknova diskuze i s nevyhodami jako jsou prichody
> a vystupy lidi, kteri jsou lini precist si vlakno a chytnout
> kontext.

Tohle je klasicka vlaknova diskuze, kde se nekdo vzteka, kdyz nema
zadny duvod :-) Je to porad jen diskuze... kliiid...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz