Plynový kotel sledovaný po IP, jaký zvolit?

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Úterý Leden 15 20:22:37 CET 2008

Pavel napsal(a):
> Co si predstavujete pod tim sledovani? Moznost zapnout a vypnout kotel po
> netu? (na to vam staci Xport, pripadne nejaky prekopany router)

presne tou cestou se chci dat. zbyde mi tu oblibeny edimax co jsem
koukal tak napichnout se do elektroniky by nemel byt zas takovy problem.

> Co se tyka zkusenosti, v rodine jsou 3 Protherm Panter s nadrzi na TUV a
> zatim s nima nebyl zadny problem. (tuk tuk)

pred vanoci jsem tu problem resil. s prothermem panther. mesic po
zaruce. tuk tuk. byla to zapalovaci automatika. 1300 + 300 + DPH.
celkem 2000 :-(

stara mi zustala, uz je rozebrana a bude se repasovat. :-)
nic svetoborneho v ni neni

mira