postupně spínané zásuvky

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Úterý Leden 15 20:09:52 CET 2008

Dobrý večer,

řešil bych to podobně jako u výkonových zesilovačů - po zapnutí sítě by
vše bylo napájeno přes výkonové rezistory, které např. po 5sekundách
překlene relé. Nebo se pro tento účel dají koupit i speciální výkonové
termistory NTC, za studena mají velký odpor, ohřátím (průchodem proudu)
ho sníží na minimum - má to ale nevýhodu, že pokud nestihnou
vychladnout, je tam opět větší proudový náraz. Obě varianty by se měly
dát sehnat v podobě profi výrobku nebo určitě stavebnice.

S pozdravem Jan Půhoný