RE: Plynový kotel sledovaný po IP, jaký zvolit?

NpC navrHpcB@centrum.cz
Úterý Leden 15 19:53:17 CET 2008

> Plynový kotel sledovaný po IP, jaký zvolit?
>

> Zdravím,
>

> máte někdo zkuš. s plynovými kotli na vytápění? Nějakou diskusi prosím.
>

> - ideálně s možností snadného dodělání nějaké sledování na dálku (po IP
:-))

> - moderní, ne nějaký zastaralý model
>
> - kondenzační, aby nemusel být vyvložkován původní komín na tuhá paliva
>
> - do staršího malého baráku (3 místnosti), vůbecv nevím, jaká tepelná
> potřeba by byla, ale spíš menší aby se to prý stále nezapínalo a
nevypínalo,
> tj. aby to umělo i malý výkon

> [...]
tenhle požadavek odporuje všem uvedeným....:-)
levný (předpokládá se sporadické použití)

 jako levný? Nene, myslel jsem spíše, aby nebyly preferovány zavedené značky
(třeba ju...) oporoti třeba technicky lepším řešením...

jestli znáte linky na některé diskuse, kde se toto řeší, uvítám...