cinsky osciloskop

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 15 14:41:02 CET 2008

 15.1.2008, 14:31:14
 --
Petr Simek napsal:

> Rozhodne to neni bezna vlastnost a to ani u vyrobce (Fluke) - umi to jen
> nektere typy za patricny priplatek..
No jak kdy. Mam v zive pameti, jak mi jednou, pri mereni firemnim
Tekem na primaru spinaneho zdroje, za patricnych svetelnych efektu,
pod rukou zmizelo 2 cm mericiho hrotu. Ale Tek to prezil. :-) (tehdy v
cene 0.4MKC)
Na druhou stranu, muj domaci C1-137 z velke zeme je ukovan v izolocni
tride II, takze mereni na obvodech spojenych se siti neni problem.
Jenze uz trochu dosluhuje, takze nahrada nejakou cinskou krabickou je
celkem aktualni. Otazkou je kolik jich bude treba objednat aby se s
nama soudruzi vubec bavili.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz