cinsky osciloskop

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Úterý Leden 15 11:36:25 CET 2008

Zajimave, take bych domu nejaky podobny rad.

Co jsem ale nikde nenasel a to nejen u tohoto vyrobce je informace o galvanickem oddeleni kanalu. Vim, ze jsem asi zmlsanej ale oddelene vstupy ma napr. Fluke 192 a velice rychle si clovek zvykne. Nemusim premyslet, jestli neni potencial mezi kanalem A a B (do 1000V) nebo mezi kanalem a nap. siti. Ostatni osciloskopy kolem sebe mam starsi a tak nemohu soudit, jestli je to bezna vlastnost nebo ne. Ale spis ne.

Petr