OT: porad Detektor - CT

Úterý Leden 15 11:23:12 CET 2008

V ramci FTP serveru lze imho resit i uzivatele a jejich skupiny, ovsem
lepsi by bylo pouziti SFTP nebo nejake sifrovane komunikace. Videl
jsem uz nekolik nabidek hostovani vserveru ovsem si nejsem nejak moc
jisty konektivitou a trafficem takze v tom pripade by se uzivatele
museli slozit (ceny se pohybuji od 300kc/mesic) vykon stroje vsak neni
moc velky takze sifrovani dat na disku zrejme nepripada v uvahu takze
by se muselo nejakym zpusobem vyresit jak utajit jisty druh obsahu
(napr. warez) jeho prozrazeni by vedlo k rychlemu zaniku uloziste dat.

Co se tyce tech DVD jsem ochotny poslat priblizne 10lidem, takze do
zitrejsiho dne ocekavam souromy email na jinx.mailinglist@gmail.com