USB to COM levne

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Leden 14 23:54:55 CET 2008

Tisickrat diky, ted uz jen aby toho ten shop mel dost kusu :-)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 14, 2008 11:46 PM
Subject: Re: USB to COM levne

Lepsie je raz vidiet :-)

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/USB/samsung-kabel/

tie fotky som robil pri prilzitosti tych starsich prispevkov do
konfery, ta si mozte dohladat, o com sme sa vtedy bavili.

V driveroch (device manager vo Win) si mozte vybrat lubovolne cislo COM
portu, ktore je volne. Napr. ak mate v PC len COM1, tak kludne COM2,3,4
mozte priradit kablu. Pri instalacii si on sam urci prve volne cislo,
ale ak ho raz zmenite, uz si ho bude pamatat. Rovnako to funguje aj s
FTDI prevodnikmi.

miro