UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Pondělí Leden 14 20:15:21 CET 2008

Pratele od meho posledniho prispevku se hodne napsalo. Navzdory tomu bych
rad na nekolik veci reagoval a odpovedel:

Ovrstvene desky odebiram od Profi vyrobce DPS. Konkretne od firmy Marpos.
Beru tam 35u, 35u/35u, 75u, 105u. Typ touto firmou pouzivaneho fotorezistu
jsem jiz psal. O to vic me fascinuji zvasty o tom jak se nekdo nechce patlat
s nejakou emulzi a vzpominky na totalitni materialy. Kdyz tento fotorezist
je nanaseny za sucha lisovanim. Celou dobu az do vystaveni vyvolavaci lazni
je chranen cirou folii. Ta se pak po osviceni a pred laznemi jen sloupne.

Co se tyce zminky o CCFL trubicich... pouzivali jsme 8W trubice do solarii a
to ctyri kusy tedy 32W celkem a nebylo to nic moc. Ale je potreba to
vyzkouset. No nicmene me to nestoji za to.

Co se tyce nasledujici diskuze o vykonech nejakych neznamych polovodicu...
nez jsem zjistil, ze uz to zde Pavel uvedl na pravou miru chtel jsem
nekterym napsat neco nehezkeho. Netusil jsem, ze toto vlakno sklouzne k
nejakym "OVERUNITY" udelatkum. Takze doufam, ze uz zase vsichni berou svoje
predepsane leky. ROFL

Na odreagovani prikladam nekolik snimku z dnesni vyroby kamaradova budice.

Po osviceni se leptalo:
http://img132.imagevenue.com/img.php?image=36190_DSC_0162_122_1148lo.jpg
http://img211.imagevenue.com/view.php?image=36197_DSC_0167_122_555lo.jpg
http://img174.imagevenue.com/img.php?image=36204_DSC_0173_122_355lo.jpg

Dnes jsme vyjimecne stripovali jeste pred vrtanim:
http://img179.imagevenue.com/img.php?image=36206_DSC_0180_122_197lo.jpg
http://img227.imagevenue.com/view.php?image=36207_DSC_0186_122_377lo.jpg
http://img231.imagevenue.com/img.php?image=36208_DSC_0191_122_337lo.jpg
http://img195.imagevenue.com/img.php?image=36211_DSC_0192_122_406lo.jpg
http://img174.imagevenue.com/view.php?image=36217_DSC_0193_122_361lo.jpg
http://img222.imagevenue.com/img.php?image=36229_DSC_0194_122_199lo.jpg

Krasne je, ze stripovaci lazen je po tech mnoha deskach jako netknuta:
http://img141.imagevenue.com/img.php?image=36230_DSC_0198_122_344lo.jpg

A tady uz jsou vysledky pred a po lakovani:
http://img227.imagevenue.com/view.php?image=36285_DSC_0212_122_522lo.jpg
http://img226.imagevenue.com/img.php?image=36287_DSC_0225_122_500lo.jpg
http://img111.imagevenue.com/img.php?image=36288_DSC_0242_122_1113lo.jpg
http://img21.imagevenue.com/view.php?image=36296_DSC_0243_122_828lo.jpg

Deska je s okrajem 0,25mm a vetsina spoju je 0,3mm.

zdravi
Karel