Re: E-bay - je to normální ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 14 19:07:22 CET 2008

Presne tak, pak je to ten spravny adrenalin jak u pokeru. I na starem modemu
nebo pak ISDN stacilo kolikrat 3 sekundy.
Jindra Polivka

grrr automaty...
spravny ebayer  hraje sam za sebe ;-)
LK

Novotny Pavel napsal(a):
> Presne tak, ja dokonce prihazuji v poslednich 2s, respektive mam automat
nastaveny na 1600 a 800ms pred koncem aukce, zadny manualni prihazovac nema
sanci. Chce to prsne synchronizovany cas a alespon trochu slusne pripojeni
na net.