Re: E-bay - je to normální ?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Leden 14 14:59:56 CET 2008

Hmm, tak to jsem zvědav, komu se to během dalších 8let podaří ;-))
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Petr Zahradnik
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 14, 2008 2:48 PM
  Subject: Re: E-bay - je to normální ?

  Puvodni zprava ze dne 14.1.2008 od Lukáš Grepl:

  > staci treba o minutu, s maximalnim prodlouzenim rekneme o hodinu.

  > kdo chce za danou vec dat nejvice a ne ten kdo ma nejrychlejsi
  > pripojeni a dokaze odeslat vhodnou castku 450ms pred ukoncenim
  > aukce.

  Takze vyhraje zase ten, kdo posle vhodnou castku 450ms hodinu po
  ukonceni aukce?

  Ebay jede uz spoustu let a evidentne funguje. Vydelava horentni sumy a
  zajistuje silena kvanta obchodu. Drazi na ni i kvanta firem, ktere tim
  zpusobem prodavaji sve zbozi. A vypada to, ze jsou vsichni happy. Kdo
  neni happy, ten neprodava nebo nekupuje.

  PS: OK, tak jinak, je velky problem udelat konkurencni ebay s temito
  "spravedlivymi" pravidly a stat se jeste bohatsim nez majitele ebay?
  To je prece super vyzva, ne?

  Petr Zahradnik, pocitacovy expert

  Petr Zahradnik, Computer Laboratory
  Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem