RE: E-bay - je to normální ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 14 14:39:46 CET 2008

Ale kde je teda problém? Chci za ten předmět dat "nejvíce", tak tam prostě
přihodím svoji maximální částku. No a pak to prostě někdo přebije, protože
za ten předmět chtěl dat více než moje nejvíce. A je jedno, jestli to udělá
450ms před koncem nebo 10 hodin před koncem.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death