Re: E-bay - je to normální ?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Leden 14 14:17:54 CET 2008

No to to je sice krasne, ale vemte si, ze neco chci koupit nejpozdeji
k urcitemu datu.
Rekneme, ze 1.3. jedu na dovolenou a chci si koupit navigaci. V
obchode jsem si vybral a stoji rekneme 10.000Kc. Najdu aukci na
stejnou navigaci s vyvolavaci cenou 2.000Kc koncici 23.2. Reknu si, ze
za ni jsem ochoten dat 7.000Kc v aukci, tak dam takovou nabidku - ale
moje nabidka se zobrazi pouze vyvolavaci cenou 2.000Kc. Takze
teoreticky 23.2. nebo vyhraju aukci (a mam navigaci), nebo aukce
skonci s moji prohrou a ja si mohu koupit v obchode.
A co se stane s vasim systemem prodluzovani? 22.2. nekdo prihodi na
6.000Kc. Jsem sice porad vitezem, ale aukce skonci az po mem odjezdu
na dovolenou. Takze vysledek pro mne je, ze na dovolenou pojedu bez
navigace a po navratu si jednu uz zbytecne koupim - prihozem jsem se
totiz zavazal, ze tu vec koupim.
Tak to za takovy system teda pekne dekuju.
Kdyz to cele trochu zgeneralizuju: prihozenim se zavazu, ze kdysi v
budoucnu urcitou vec koupim. Ale datum se muze odsouvat prakticky na
neurcito, a ja jsem v pasti.
Marek