UV LED Osvitovka

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Neděle Leden 13 20:47:59 CET 2008

> Autor to pise v povodnom prispevku:
>
> Teoreticky vychazi potrebny cas pro negativni fotorezist KP 2100 na 54
> sekund pri teto plose a proudu 20mA ledkou. V praxi pak, vlivem
> prosvecovani
> pokladoveho skla a motivu, potrebuje cca 1:10 - 1:20, temer shodne
> vychazeji casy pro pozitivni fotorezist, ktery znate napr. z GMe. Jen
> bych poznamenal, ze puvodni casy s trubicemi byly okolo 2:10.

Pro porovnani... udelal jsem si osvitku ze 4 kusu UV TL 8W/08 a delam casy kolem 1:20 - 1:30. Jako startery jsem koupil levne usporne 'zarovky' a vybrakoval z nich elektroniku. Ale ted koukam, ze jsou trubice UV TL 8W/08 docela drahe. Ja je kupoval tak pred tremi lety za cenu asi stovku/kus. Jako sklo mam plexi z Baumaxu. Pouzivam desky s GES, GME (661-035).