osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Leden 13 11:06:26 CET 2008

Mozna jsme si nerozumeli, ja jsem nerikal, ze to nefunguje, ale ze pri tenkych carach (mel jsme na mysli 0,2mm) dochazelo k tomu, ze bud se proleptali nebo byly vyrazne tenci nez na predloze. Po pritisknuti vakuem to bylo vyrazne lepsi a myslim si, ze by z toho vylezla i 0,1mm cara v pohode.

Proto jsem psal, ze tezko bude moct nekdo pouzit LCD jednoduse kontaktnim zpusobem jako osvitku bez nutnosti filmu.

JK