osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Leden 13 10:32:37 CET 2008

DPS se spoji 0,1mm vzdálenými 0,1mm určitě nikdo nebude vyrábět doma. A
na běžné DPS mnou popsaná technologie v pohodě stačí. Omezení
technologie jistě není v přítlaku. Za běžné DPS považuji spoje 0,3mm
vzdálené 0,2 - 0,3mm. Podmínka je, že kuprextit nesmí být zprohýbaný.

Kdo nevěří ať sem běží. Rád předvedu v praxi.

V profesionální praxi záleží na produktivitě. Není čas hrát si se
zvýrazňováním motivu a retušovat případné chyby filmu.
U vakuové osvitky prostě zmáčkne knoflík a má vše řádně zafixováno.
Nemusí si to kontrolovat a hlídat že to opravdu sedí. Doma je mi úplně
jedno, že mi popisované činnosti zaberou 10min navíc. Dále se v profi
praxi obvykle exponují celé velké pláty materiálu, na který se nasází
třeba desítky DPS. Tak velké pláty pochopitelně sklem dokonale
nepřitlačíte. A ohlídat kvalitu tak velkého filmu by byla otročina.
Proto je nutný kvalitní film z fotoplotru. Prostě si na sebe ta
technologie vydělá podstatným zvýšením produktivity. Přesnější je profi
technologie samozřejmě taky. ale to se projeví až při velmi vysokých
třídách přesnosti o jakých doma nikdo neuvažuje.

	Martin.