osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Leden 11 12:46:48 CET 2008

Mimochodem - nedavno jsem nekde nasel jak doma udelat jednoduse podtlak.
Zkouseli jsme to a funguje to naprosto skvele.

Staci vzit pytli co lze hermeticky uzavrit a dat do nej plosnak s
predlohou a houbu na myti. Houbu smacknout a pytlik uzavrit - houba
odsaje veskery vzduch a predloha se dokonale primackne na desku.

Radek Vicek