LINUX server

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Leden 11 11:16:09 CET 2008

On Fri, 11 Jan 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> To ale není vůbec problém, prostě se ten balík aktualizovat nebude a zůstane
> ve své verzi. Pokud v něm něco chybí a je třeba ho překompilovat, tak se
> prostě překompiluje stará verze.

:-) No to je prave problem. Mam distribuci proto, abych tohle nemusel hlidat
a kompilovat. Ja jako admin serveru chci, aby mi ditribuce zajistila vcasne
bezpectnostni updaty instalovanych baliku. Zaroven nechci, aby se mi menily
verze baliku, protoze kdyz delam update, nechci trnout hruzou co s cim asi
prestane chodit. Redhat/Centos tohle splnuje.