LINUX server

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 11 01:41:04 CET 2008

Na současných PC ta kompilace není tak strašná, výjimkou jsou velký balíky s
mnoha závislostma typu Xka a podobně. Zbytek jde poměrně rychle. Navíc
výsledek je ten, že při správné konfiguraci make.conf je všechno kompilováno
přímo pro ten stroj, takže ty aplikace můžou fungovat citelně rychleji než
nějaký univerzály i686.
Já jsem celej ten router kompiloval na poměrně pomalé Via Epia 800MHz (výkon
udáván jako cca Celeron 400MHz) a doba kompilace většiny věcí je naprosto
únosná. Kernel se kompiluje cca 2 minuty, php5 cca hodinu, možná míň. Zbytek
trvá většinou řádově pár minut...

PS: Na notebooku (Pentium M 2.0GHz) se kernel kompiloval cca půl minuty,
možná i míň...

PPS: Ještě plánuju udělat upgrade routeru na lepší variantu Via Epia, má
vyšší výkon, SATA a podobně a navíc má nižší spotřebu a líp vyřešený
chlazení. Tuhle instalaci bych chtěl udělat už ze Stage1, aby byla
optimalizace co nejvyšší...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death