LINUX server

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 10 23:39:22 CET 2008

Já jsem tak moc Sambu nekonfiguroval (mně stačí sdílet adresář a tiskárnu ve
skupině), ale dost mě překvapilo, kolik věcí se tam okolo AD dá nastavit. Co
jsem viděl tutorialy, tak Samba dokáže nahradit komplet Windows Server, ale
netuším, k jaké verzi to lze srovnat, jestli to je opravdu na úrovni NT 4.0
nebo 2000 nebo snad 2003, ale vzhledem k rychlosti vývoje bych se zas až tak
moc nedivil, kdyby to zvládalo spoustu funkcí, co má 2003 Server...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death