OT: porad Detektor - CT

spark quazarstar@gmail.com
Čtvrtek Leden 10 20:45:21 CET 2008

:) Tak to som rad ze som to ani nevidel ;)
Tiez som Teslovim obdivovatelom a taky mam precitanu knizku od Marca J.
Seifera :)
Co ma na nej celkom prekvapilo bola zmienka o "elektronickom silovom
poli". Myslel som,
ze je to len blabol z free-energy.webpark.cz.

Pocul som tiez historku, ze kdesi existuje ostrov chraneny tymto polom a
ziju tam teslovi
obdivovatelia, ktori si to postavili ;)