Merici pristroje k PC.

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Leden 10 16:30:21 CET 2008

existuje kniha "vyuziti rozhrani pc pod windows" od HELu isbn 80-86167-13-5
potuluje se i v elektronicke podobe .
namatkou je tam popsano mereni frekvence, osciloskop, odporu, napeti , sw
citac apod. je to i s priklady a programuje se to v delphi napr. takze
pascal . v xp musite povolit primy pristup na port i to se da ale vyresit .
treba jako zacatek dobre .

snehulak