Merici pristroje k PC.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 10 11:01:21 CET 2008

otazka bola presnost. Pokial nevadi ze to bude mat presnost lepsej
skusacky pritomnosti napatia tak prezentovany obvod samozrejme vyhovuje :-)
Pokial s tym ale chcete nieco merat tak si asi bude treba napisat ten 30
riadkovy program v ASM, nie je to nic zlozite, len sa treba trochu
pohrat. Mnozstvo jednocipov sa programuje cez rs-232 takze k tomu netrba
ziaden dalsi hardware. To bol nakoniec pripad aj mojich hodin ktore som
riesil cez vianoce, nechcel som sa sa ucit nic nove (ovladam len ASM 51)
a nechcel som kupovat ziaden specialny programator.
Naslo sa mnozstvo cipov ktore to splnaju...
b.