Prodlouzeni analogove pobockove telefonni linky pres IP

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Leden 10 10:13:15 CET 2008

Rekl bych, ze by mela stacit jen jedna VoIP brana plus jeden VoIP telefon.
Nebo tam z nejakych duvodu musi byt skutecne klasicky telefon s branou?
Kazdopadne bych volil zarizeni pracujici s protokolem SIP.

Jakub Serych