Jak na vrstevnice v gnuplotu -- Re: Soft na 3D grafy a kontury

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Leden 9 23:38:14 CET 2008

> Aha, no nicmene se nejak nechytam, k cemu je mu prazdny radek dobry a kdy ho
> vkladat.

Aby vedel, ze vstupni data jsou opravdu v mrizce.

> To ze ma data v rovine xy v rastru preci muze zjistit i bez extra radku a

To neni pravda. Co kdyz vam predchozi program ulozi jednu hodnotu jako
9.9999999999 a druhou jako 1e1, jedna se o stejna cisla, nebo ne? V
nekterem pripade chceme, aby je bral jako stejna, v jinem naopak.

> stejne tak pokud bych nemel teplotu stejnou po 6 radcich a presto mu udelal
> prazdny radek, tak je mu to k nicemu. To si jeste vyzkousim.
> Jinak tohle je uz je to co jsem hledal.
> Diky moc, snad to budu moc nekdy oplatit.

Rado se stalo. Jsem rad, ze osvedceny gnuplot nezklamal :-).

MP