OT: Windows a Apache

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Leden 9 14:28:49 CET 2008

1. Je treba vypnout zdenodusene sdileni (volby slozky)
2. Ve vlastnostech adresare si pak nastavcit opravneni jaka
chcete.
3. Prepokladam ze mate NTFS, pokud mate FAT(32), tak neni co resit.
4. Pokud Vam vyhovi linux, tak neni duvod kupovat windows :)).

PS: Opraveni na linuxu a windows jsou diametralne odlisna,
  windows jsou spise jako Nowell, tj. soubor muze
  mit pro kazdeho uzivatele/skupinu jina prava, da se s tim velmi vyhrat.

	Slavek