Re: Obecní rozhlas

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Leden 9 10:48:47 CET 2008

To mi připomíná typickou situaci, která to vyřešila kdysi:

auto, tlampač, a už se objíždělo, dnes by to narazilo asi na možnost
nedostatku paliva při možné ropné krizi, ale určitě by to nebylo ovlivněno
vypnutím proudu a nebo GSM sítě a nebylo by to asi heknutelné.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 09, 2008 10:34 AM
Subject: Re: Obecní rozhlas

Puvodni zprava ze dne 9.1.2008 od Petr King:

> Jako idealni reseni bych videl nejaky GSM princip.. v kazdem
> rozhlase by bylo gsm zarizeni a bud by fungovalo na prenosu gprs
> nebo klasicky volani.. problem je vysoka cena u operatoru, leda by
> obce dostaly slevy :-D

Kdyz nepujde GSM sit, tak rozhlas nebude fungovat. To je dost blbe,
protoze kdyz bude nejaka havarie, nejaky pruser, musi rozhlas
fungovat. Zavislost na GSM je spis nevhodna.

Navic, kdo vi, jestli je tam vubec signal. Kdyby to fungovalo na
telefonni hovor, mohl by si tam navic kazdy zavolat a hlasit...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz