led cree - cz distributor / prodejce?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Leden 9 09:20:57 CET 2008

Jen posledni zkusenost s DealExtreme:
Objednal jsem 17.12. bilou LED Q5, RGB LED 3W a menic pro ty ledky,
celkem 3 polozky.
Dne 24.12. napsali ze poslali obe ledky a menic bude pozdeji. Vcera
prisla do schranky jedna obalka s jednou ledkou Q5, druha chybela.
Mezitim vcera napsali ze poslali ten menic. Rikam si, ze zapomeli poslat
tu RGB ledku, tak jsem jim napsal na web. Uz 2 dny mam doma z posty
listek ze mam dopis z prahy. Dnes rano tam jdu a co nemam? Dopis z
DealExtreme s tou RGB ledkou. Ted ctu mail ze mi poslali ten menic vcera
- sice jsem reklamoval RGB ledku, ale odepsali na neco jinyho. Napsal
jsem jim ze RGB ledku uz mam. Takze menic prijde, ale nechapu proc to
posilaji natrikrat, jak se jim to muze vyplatit, kdyz postovny je zadara.

Martin Hanek