OT: porad Detektor - CT

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Leden 8 22:58:31 CET 2008

Ja ji prave taky mam, sice uz pul roku rozectenou, ale prave v televizi bych
ocekaval trosku vic skepticky pristup.
V poradu mi ani tak nevadilo povidani o Teslovi, ale spise hlasky tech
ostatnich o spiknuti proti uzasnym a uz prece davno znamym technologiim.

Tesla je jinak velice zajimavy clovek a hlavne inspirativni ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <puhony@hw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 08, 2008 10:45 PM
Subject: Re: OT: porad Detektor - CT

Ted jsem to videl,

nektere veci mi prisly zajimave - v souvislosti s tim, ze ted ctu knihu
Nikola Tesla - Vizionar - Genius - Carodej, byl to pozoruhodny clovek.
Hodne lidi se na nem ale asi i dnes prizivuje.

CT asi potrebovala natocit neco, na co se lide budou divat, i kdyz ne
vse byl podle me nemysl.

S pozdravem Jan Půhoný