OT: porad Detektor - CT

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Leden 8 22:55:37 CET 2008

On Tue, 8 Jan 2008, Pavel wrote:

> Nevidel nekdo porad Detektor o Teslovi?
>
> Nechapu jak muze ceska televize davat tento porad a nepridat i nejaky
> nazor cloveka ktery ma technicky prehled. Hlasky politiku, ekologu a
> "vedcu" na tema energie z vakua, motor na vodu, meziprostor moji
> skepticky pristup desi ...

Jak to ? - vzdyt tam meli Pacnera, ale moc toho rict nemohl. Pripomina
mi to zacatky TV Nova - vystupoval tam jakysi psychotronik. Ze zacatku
jen 'dalkove' lecil, ale pak zacal i nabozensky agitovat - pry jiz brzy
prijde Kristus znovu na svet a bude to v Cechach. V te chvili asi Zelezny
pochopil do jakeho ho*na slapnul a porad zrusil..