Obecní rozhlas

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 8 17:22:52 CET 2008

Zdravím,
 ale ano, o tom nepochybuji, dokonce na webu ČTU lze najít, jaké frekvence
se používají v jaké obci. Ale... Jak už jsem psal v jiném příspěvku,
v okamžiku, kdy tohle uděláte, dopouštíte se jednoznačně minimálně přestupku,
ne-li trestného činu (přechovávání a použití nepovolené radiostanice, navíc
patrně osobou bez vlastnictví jakéhokoliv osvědčení pro způsobilost ke
provozování radiových zařízení). Pokuty za toto jsou docela horentní, slyšel
jsem o desetitisících za použivání bezšňůráku s prošlou homologací.
  S WiFi vám žádné nebezpečí nehrozí, pokud vás přímo nechytí s notebookem
pod sloupem a mikrofonem, když do toho zrovna krofáte :-).
  Dále si uvědomte, že pro někoho triviální akce typu "přeladit VRku" je pro
naprostou většinu populace kanadská vesnice, ani neví, co to VR21 je :-).
Zato s WiFi se dnes učí pracovat na základních školách a nabourávání do
špatně zabezpečených sítí je pomalu národním sportem teenagerů. Řekl bych,
že nebezpeči napadení ze strany WiFi bude tedy řádově vyšší, přestože
technologicky je samozřejmě přeladěná VRka s DTMF dialerem podstatně
jednodušší :-).
   S pozdravem Pavel Troller