Obecní rozhlas

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 8 14:07:35 CET 2008

> A na 70MHz se "DoS" jako provest neda? (A moznost pruniku jde docela dobre
> zabezpecit... IMHO lip, nez nejakych analogovych 70MHz...)
>
> P.T.

Jistěže dá.
  Ale patřičné zařízení se přeci jen neprodává v každé drogerii, zatímco WiFi
hardware ano a software se dá stahnout z kdejaké sajty :-). Nadto je rozdíl
v tom, že pokud budu rušit na 70 MHz, musím vlastnit nelicencované vysílací
zařízení a pokud mi na to přijdou, zaplatím minimálně mastnou pokutu a možná
půjdu i sedět. Kromě toho jsem velmi snadno dohledatelný. U WiFi nic zakázaného
vlastnit nemusím a přijít na mne není zdaleka tak snadné.
  S pozdravem Pavel Troller