Vadne IO jak casto? bylo Re: Problem s dvojitym DAC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 8 12:45:00 CET 2008

Neviem, ci to chapem spravne, ale nie je podla Vasej tabulky aj vstup A
v tolerancii?

vstup   A   teroreticky    chyba v LSB
bits       (19mV na LSB)  (meranie[mV]-teor[mV])/bits
------------------
0	8	0      0.42
1	8	19    -0.57
2	8	38    -1.57
4	37	76    -2.05
8	114	152   -2
16	268	304   -1.9
32	578	608   -1.57
64	1197	1216  -1
128	2437	2432  0.26

Pocital som presne s 19mV, bez moznej desatinne casti, lebo neviem ake
mate presne Uref, ale nad 3LSB sa Vam chyba nevysplha ani tak.

miro

PS: mam jeden I2C 8-bit DA (PCF...) a ten ma az po hodnotu 7 na vystupe
0. Potom funguje linearne. Pododne ako Vas.

http://www.yahoo.com/r/hs