Obecní rozhlas

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Úterý Leden 8 10:46:47 CET 2008

Dobrý den,

byl jsem požádán o vypracování krátké zprávy pro obecní úřad v
souvislosti s realizací bezdrátového obecního rozhlasu. Realizace by
měla být provedena asi v druhé polovině roku 2008. Nemáte někdo
zkušenosti s instalací těchto zařízení? Našel jsem několik i tuzemských
výrobců - je mi jasné, že jsou hotová řešení, ale jde mi o praktické
zkušenosti s jednotlivými výrobci. Není tady někdo z této branže?
Přednost bych dal digitálnímu systému, kde je možné adresovat jednotlivé
hlásiče.

Na co se zaměřit při návrhu?
Jak funguje v praxi zálohování z veřejného osvětlení (napájení pouze v
noci) - resp. jak dlouho vydrží baterie v hlásiči i na mraze? Není lepší
natáhnout stálé napájení?
Jaký je reálný akustický dosah hlásičů?

S pozdravem Jan Půhoný