Disk a vadne sektory

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Leden 8 06:03:29 CET 2008

Ono je to opravdu pro zasmani , ale ja si ted kupoval disk HITACHI 300gb
jeden z te moderni rady a choval se od zacatku strasne divne. Normalne
fungoval , ale strasne pomalu jak pres AHCI tak pres Legacy IDE porad jsem
si myslel, ze je to systemem az teda jsem si nevedel rady tak jsem stahl
utilitu od vyrobce a ta hned pri spusteni a prvotnim testu ohlasila , ze
disk je mrtvy a ze s nim nekdo mrskl . Primo tam psali g shock exceeded  .
Jestli to ten disk pozna podle nejake vnitrni diagnostiky nevim nicmene jsem
ho hned vyreklamoval a disk bezi v poradku .

BTW. Kdyby kazdy si mel davat bacha na disk tak je asi rovnou kupujem z
vyrobniho pasu a i tam nemame jistotu jestli je vsechno OK :)

snehulak