Re: Farnell česky

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Leden 7 19:31:32 CET 2008

To dodání za 5,-? je i k nám? Pokud ano, už by se to vyplatilo i při menších
objednávkách.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 07, 2008 7:09 PM
  Subject: Farnell česky

  Hezký večer,

      k mé veliké radosti existují stránky Farnellu i česky. Jenže mi
  nedovolí se přihlásit pod svým jménem s tím, že mně sice znají, ale lezu
  tam z jiného státu. Taky se ten článek nemohl objevit na HW.cz už včera
:-(

      Dá se to nějak obelstít a nebo mám smůlu? A co se když tak stane,
  pokud si na české stránce udělám další registraci?

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186