male cerpadlo

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 7 17:50:14 CET 2008

Jen jestli chodili :-))
mam byt po mamce a chodim tam jednou za tri tydny a veskere kvetiny zijou.
Palma, fikus, nejake "cibule", vanocni kaktus... Jen jsem musel stahnout
topeni. Mozna jsou i zvykle na urcite zalevani. Maminka je zalevala jednou
tydne, ale poradne. Sam tomu moc nerozumim a doma zalevam, kazde tri dny.
Jindra Polivka

mal som doma uz asi 2 metrovy eukaliptus o ktory som sa takmer denne
staral 3 roky. Na tyzden som odosiel na sluzobku a napriek tomu ze ho
chodili polievat kolegovia zomrel. Uz neverim nicomu :-)
b.