bezolovnate pajeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 7 17:46:58 CET 2008

Vzpomínám a teď jsem si to připomněl :-) Bylo by sqělé tím nahradit
zdroj kyslíku, plynaři mě se svými cenami štvou asi jako tebe s
dusíkem :-)) Bohužel zatím nevyřešená je otázka zbytkového argonu,
který v některých potápěčských aplikacích vadí. Ale i tak je to lepší
než medicinální kyslík za osm set + všechny možné opruzy s dopravou,
ADR a nájmem lahví.

Aleš Procháska