Bezdotykove senzory - tlacitka

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 7 00:56:32 CET 2008

Nejsem si jisty, jestli jsem sledoval cele vlakno, ale netaci by red kontakt
z jazyckoveho rele ? a megnet ?
Jindra Polivka

To souhlasim to je pravda proto se na to ptam. Ale da se to resit
kombinaci tehlech metod - tedy magnetkou zamknu nebo odemknu ty
bezdotykove tlachatka.

Myslel jsem na to spis kdyz baterku strcim do kapsy/tasky, aby tam
nedelala brikule.

Radek Vicek

Jan Waclawek napsal(a):
> Ja osobne by som do kapacitneho spinaca pre tento konkretny pripad nesiel.
Bude reagovat aj vtedy ked nebudete chciet - zle ju chytite a zhasne alebo
sa prepne. Isiel by som skor do niecoho s magnetkou. Niekto tu spominal
magnetku na posuvnom alebo otocnom telese zvonka, potom sa da hrat s
"tuhostou" a "klikanim" toho telesa...