display font

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Pondělí Leden 7 00:12:50 CET 2008

Take zdravim,

mam na toto (urcite od nekoho z konference) programek LCD preview. Lze
si v nem nastavit temer cokoliv a prizpusobit si tak obraz co nejvice
svemu realu. Ma ale nevyhodu, je delan pro Win98 a pod XP se musi zmenit
kompatibilita a nefunguji znaky s diakritikou.
Bohuzel borcovi nefunguji stranky http://hem2.passagen.se/ebcpecz/
odhaduji, ze by to melo byt v sekci Delphi. Zkuste googlit nebo to muzu
nekde ulozit.

Koukam, ze mne ted v konferenci nekdo predbehl :-)

--
	Petr "měřák" Minář