Bezdotykove senzory - tlacitka

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Neděle Leden 6 23:30:05 CET 2008

ST licencovalo od Quantumu a vyrabi cipy QSTxxx. Je to delane na kapacitnim
principu, voda tomu moc nevadi, pouze prudke politi nebo kapky - takze je to
spis odolne vuci kondenzujici vlhkosti. Netusim, jak by to fungovalo pod
vodou, ale muzeme to mozna zkusit, az bude v Praze sef, ktery ma zalitou
verzi.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, January 06, 2008 11:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: Bezdotykove senzory - tlacitka

Uz jsem nasel jine typy v nabidce Farnella.

Jeste takovej dotaz. Na co vsechno to reaguje? Na jakykoliv predmet?
Kdyz po tom prejedete treba papirem nebo hadrem tak take?

Radek Vicek

HW CNCnet.info napsal(a):
> U Farnella jsem to nenasel - nemate tam preklep? Jinak nakupovani pres
> Rothsware znam a jsem s nima spokojen.
>
> Radek Vicek
> http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
> http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Dodava Farnell. Funguje dle katalogoveho zapojeni, zere to 00nic a tim padem
take produkuje velmi malo ruseni. Delal jsem s tim dotykovou telegrafni
pasticku.

http://www.rothsware.cz/ a mel jsem s tim dobre zkusenosti. Cena je
priblizne stejna jako z www.farnell.com prepocteno z liber na koruny plus
rozumne ceske dopravne.