Bezdotykove senzory - tlacitka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 6 22:21:23 CET 2008

Ale jo ja bych si vedel rady jak to udelat mechanicky, ale nechci -
jestli to ma byt scifi-lampicka tak at to stoji za to.

Tech tlacitek potrebuji vic - bude tam jedna Q5 a pak jeste ta RGB 3W.
Chci tam mit ruzne rezimy a chci mit moznost i michat barvy.

Prave jsem si vyzkousel s tou RGB ledkou efekt policejniho majaku - na
20m to vypada jak kdyz mam v byte nastehovane policejni auto.

Nechci slyset ze to je k nicemu - chci si s tim hrat.

Radek Vicek