Hracka - vrtulnik a jeho rizeni

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Neděle Leden 6 15:44:39 CET 2008

Na http://www.rcmania.cz/ staci vyhledat v diskusi PicooZ a najdete tam
k temto vrtulnickum plno prispevku.
Letat se s tim da dobre, jen je potreba si s nim pohrat. Nekdo dovazuje
pichanim spendliku, nakrucuje ocasni rotor.

Ja jsem udelal nasledujici: rozriznul kabinku a akumulator jsem posunul
o 4 mm dopredu, co dovolil prostor v kabince. Potom jsem jeste dovazil
rotor i vahadlo rotoru izolepou, male kousky izolepy skusmo lepil na
jeden z listu tak, aby se zmensily vibrace.

Pak se zacal vrtulnicek chovat dobre a dalo se s nim letat kam clovek
chtel. Jen necekejte, ze bude viset v klidu, je to proste takova
poletucha, ne skutecny vrtulnik.

Nekde jsem videl dokonce nadherne prestavby na ruzne "realne" vrtulniky,
jako treba AH64 Apache.

oja