Re: OT: Výpalné a volby

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Leden 6 15:24:57 CET 2008

Tady jde právě o to, že před volbama politici prezentují své vymyšlené programy, o kterých stejně vědí, že je realizovat nebudou. Proto je potřeba voličům nabídnout jiný zdroj informací: Místo toho, co politici naslibujou, nabídnout voličům jejich reálené, dříve dosažené výsledky.

Kromě původně zmíněných "autorských" nesmyslů, by bylo zajímavé podobně prezentovat třeba vztah biopaliv k ceně potravin, či obecný vztah "OZE" k ceně energií. Něco jako: "Víte, kdo může za máslo za 100 Kč? - Poslanci, kteří hlasovali pro podpou biopaliv - jsou to tito pánové: .... " (těch 100 Kč je moje osobní extrapolace ceny v době před příštími volbami do PS)

S defenestrací bych taky souhlasil. Ta ale přijde na řadu až když máslo bude za 150-200...

PH
  From: gatilo
  A co myslite ze tim dosahnete ? Pokud by se vam snad opravdu podarilo
  vyvolat dostatecnej medialni hunbuk, dosahnete toho, ze vam politici
  naslibuji hory doly, ale tak jako pokazde na sve sliby zapomenou
  nejpozdej 4 vteriny po volbach.
  Jedine co by snad melo nadeji na uspech je defenestrace, jen by se to
  nesmelo tak odflaknout jako pred 400 lety.