Obvody od International Rectifier

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Leden 6 13:01:19 CET 2008

V Semicu byli vždy (kromě jednoho pátku těsně před zavíračkou) příjemní a ochotní a to nezávisle na tom, zda jsem tam nakupoval na sebe osobně, nebo pro firmy.

Taky by stálo za pokus Macro Weil, nebo MSC.

Jinak distributorů co mají věci od IR je tu více, jen si zrovna nemůžu vzpomenout na jméno:-)

Mimochodem ví někdo z přítomných, jak se jmenuje firma, která byla (nebo možná ještě je) v Kobylisích v jakési poměrně dlouhé ulici, která je poměrně dost zkopce?
(dodávali součástky od IR, Ixys a další výkonové věci a řídící IO, ale byl jsem tam naposledy tak před 10 lety)

PH
  From: Saša Svobodová
      u Semicu jsem něco našla, ale ne ty co bych chtěla. Navíc to vypadá
  na firmu co se baví jen s firmou. Stejně jako jiní distributoři pro ČR.
  Nejlepší je, že například Spoerle při registraci ani nezná že existujeme...

      Takže mám smůlu. K čemu je vědět o nových a dobrých součástkách,
  když jsou nedostupné? K ničemu :-(